ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Snart ett nytt år

Publicerad 2017-12-30 16:31:07 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                             Hej alla!
 
 
 
 
 
Ja ni,det var ett otroligt segt och långvarigt virus som jag fick veckan innan jul!
Jag har mest legat och halvslumrat i soffan och tittat på en herrans massa julfilmer på TV.Den ena knasigare än den andra och några riktigt sevärda : )
Nu på eftermiddagen var det första gången jag var ute på stan på flera veckor .
Känner mig trött och hostar fortfarande så nyårsmiddagen med goda vänner på restaurang Limone i morgon kväll är inställd för vår del : (
Men nu gäller det bara att tanka näring och vila så mycket det går så jag blir pigg snart igen.
Gjorde en hel kanna med Ingefärsavkok idag igen det känns bra.
Sedan var jag och fixade ögonbryn och stylade håret lite på fm,hade bokat en tid sedan länge
Även om vi ska vara själva hemma D och jag så är det ju roligare och va lite snygg eller hur?
 
 
 
 
 
 
 
Åkte ner till stan mest för att få hjälp med datorn som strulade med bilderna helt plötsligt.
Personalen på M-store butiken brukar kunna fixa det mesta men icke den här gången .
Men sedan när jag kom hem och laddade ner en annan bild så funkade det igen!! Teknikens under eller vad vet jag : )
 
 
 
Nu lördag kväll och i morgon nyårsafton,gode tid var åren går, alldeles snart får vi skriva 2018.
 
 
Ha en fin kväll nu alla !
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: %252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2017-12-31 09:24:08

Så synd att du missar Nyårsfirandet. Vila dig frisk nu! tur det finns Tv. Gott Nytt År till dig. Kram!

Postat av: Nelly

Publicerad 2017-12-31 10:16:31

Gott Nytt År 🎉

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-01-01 15:30:50

Tack Nelly! Kram till dig också!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-01-01 15:32:05

Tack Åsa ! Ja jag vilar mig frisk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela