ladymelange.blogg.se

Välkommen!

I Västerås igen

Publicerad 2017-07-30 07:42:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej på er!
 
Ja nu har jag haft en liten bloggpaus igen.
Det var fullt upp i huset i Dragskär dessutom är det inte bästa nätet så det tar längre tid att ladda ner bilder.
 
 
 
Här kommer en del bilder från våra dagar tillsammans
D och jag så nöjda!
Vi har haft det härligt med barn .barnbarn och vår släkt här i Oskarshamn plus farmor Ingrid !
 
 
Vi var i Stensjö by
 
 
En småländsk idyll
 
 
Där fanns det en del djur, som höns ,får och hästar till lilla Livs förtjusning.
 
 
Hon älskar att gå själv,nästan springa : )
 
 
 
 
 
 
Tog en paus och leker lite.
 
 
 
 
Åkte på Ingrids rullator
 
 
Ett kvällsdopp när det började mörkna därav den gryniga bilden.
Det är Sam och jag som är mest badglada!
 
 
Relax hemma i soffan
 
 
 
Kristin jobbar lite fast det är semester.
 
 
 
Ingrid gav bort så fina sockor som hon stickar.
 
 
När vi skulle bege oss hemåt stannade vi här för en lunch.
 
 
Jättegod mat i fin miljö,kan vi rekommendera ,det ligger strax utanför Katrineholm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det började att blåsa så kaffet tog vi inne.
 
 
 
Nu som sagt hemma igen men snart så packar vi för nya äventyr.
 
 
Ha en bra dag alla!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela