ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fredag och lördag

Publicerad 2018-08-25 18:32:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej alla!
 
I går fredag var jag inbokad hos min frisör bästa Mia för klipp och fix av mitt trötta och saltvattenförstörda sommarhår!
Äntligen alltså ,jag har inte klippt mig på ca tre månader så välbehövligt verkligen!
 
Sedan till kliniken och jobbade med en del pappersjobb som jag inte tycker är så kul precis men dock väldigt nödvändigt!
Gjorde även en del ärenden och förberedelser inför vår ledighet i Spanien.
Vi åker ner till lägenheten i morgon söndag härifrån Västerås (så smidigt) och blir där ett tag.
Andreas med familj ansluter nästa lördag,första gången för dem ska bli så roligt att visa hur vi har det därnere.
 
 
Jag igår efter det stotra klippet väldigt nöjd!
 
 
Idag har jag putsat silver och packat och rensat i landen, jag är sån vill ha kontroll innan vi drar iväg : )
 
Sedan kan man luta sig tillbaka och känna sig nöjd.
 
 
 
 
Nu lördagskväll  vi har haft Lisa på besök på lite fika och D är nu på jobbet och fixar innan avgång så att säga : )
 
 
Ha en fin kväll alla !
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-08-25 19:24:01

Å så kul! Ha det så bra i ert fina hus i södern. Kram!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-08-25 20:36:59

Tack så mycket !,Ja vi ska ha några sommardagar till innan höstterminen tar vid på riktigt!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela