ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Helgen

Publicerad 2018-08-19 08:04:39 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                               Hej !
 
 
Ja denna helgen har det varit full rulle för min del!
 
 
 
 
 
I frdags var vi på GES konsert på Sundbyholms slott, först trodde vi att det skulle bli ösregn (det var vad alla vädersajterna spådde,)men som många gånger förr denna fantastiska sommar så blev det toppenväder istället!
 
 
 
Först hemma hos vänner på mat och vin.
 
 
 
Sunbyholms gästhamn
 
 
 
 
 
Så vackert
 
 
 
Så bra!
 
 
 
Dagen efter hade vi bestämt träff i Stockholm,jag Kristin och syster Malin.
Började med Spa på Clarion Sign Hotel.
Sedan gick vi en sväng på stan,tog en sen lunch på NK,lite shopping och sedan en stunds vila på hotellet innan utgång på kvällen.
 
 
 
 
 
 
Väntar på taxin
 
 
Vi var på en för mig ny restaurang Stim ,vi beställde Krabba så supergott,hit går vi fler gånger!
 
 
Nu tidig söndagsmorgon,snart beger vi oss hemåt igen.
 
 
Ha en fin söndag
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-08-19 09:04:52

Vilken härlig helg du har haft. Jobbveckan går ju så mycket lättare när man har laddat sig med roliga saker. Kram!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-08-19 11:58:45

Jamen absolut,mysigt att bara umgås och ladda batterierna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela