ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Festkväll på Steam

Publicerad 2018-12-03 08:00:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej!
 
I lördags var vi på läckra Steam Hotel på middag . med goda vänner.
 
 
 
 
Jag innan vi åkte iväg ,nöjd med mina nya lackstövletter som jag köpte på Åhlens i fredags.
 
 
 
 
 
Såå god mat,lite snacks först mums!
 
 
 
 
Allt är speciellt på Steam även toaletterna med världenas utsikt äver staden.
Tog dock inga bilder på utsikten det är så mörkt nu,men restaurangen ligger på våning 18 så man ser hela Västerås och Mälaren tar mer foton en annan gång.
 
 
 
En mycket mysig kväll blev det vi avslutade med en omgång Suffleboard också lite dans på det sedan bar det av hemåt med taxi.
 
 
Det var vår lördagskväll det.
 
Nu måndag morgon och en ny vecka har startat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela