ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fredag

Publicerad 2018-12-21 19:34:55 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
                                                               
 
 
 
                                                                      Hej alla!
 
 
Idag sov vi lite längre på morgonen,sen gick vi vår prommis i ett ordentligt gråväder.
 
 
Ute vid havsbandet
 
 
Efter lunch åkte vi in till stan på lite ärenden .träffade en gammal god vän från skoltiden,fast vi umgicks också mycket när jag bodde i Oskarshamn speciellt när våra barn var små!
Vi tog en fika på Espresso House det blev en riktig söt kopp choklad för min del.
 
 
 
Nu är vi hos syster i Dragskär lilla barnbarnet S klär granen,(granen rätades upp efter denna bild togs) : )
 
 
 
Nu testar vi en glögg som heter Svensk Vinter mycket god från svenska Mackmyra.
 
 
 
Nu ska vi snart bege oss hemåt.
Vi har så dålig mottagning i vårt hus så jag får åka hit til systers hus för att uppdatera bloggen,därför kanske det inte blir så ofta.
 
 
Ha en trevlig kväll!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela