ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Helgen

Publicerad 2018-02-26 19:24:57 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla!
 
 
 
 
 
I lördags gjorde jag en broccolisoppa som tyvärr inte var så god som den ser ut : ) 
Alltså inget större fel kanske men lite smaklös faktiskt.skulle nog haft i lite grönsaksbuljong eller något men men,vi åt den och nästa gång blir det ett annat recept.
 
 
Jag tog en pw i det soliga vädret.D låg och sov han känner fortfarande av förkylningen och är lite trött.
 
 
Så fint här där vi bor.
 
 
Nu måndag kväll och vi har eldat och tänt många ljus,det är jättekallt ute och mycket snö nästan som på fjället!
 
 
Blev ändå så sugna på Sushi när vi var några ärenden i det stora köpcentret,så så fick det bli en vanlig måndag : )
 
Ha en skön kväll!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela