ladymelange.blogg.se

Välkommen!

I västerås igen

Publicerad 2018-07-08 16:49:32 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej på er!
 
 
 
Ja nu har vi landat här hemma sedan några timmar tillbaka.
Det är verkligen skönt att vi har så nära till Arlanda tar under timmen att köra dit.
Ännu bättre är det när vi åker från Västerås förstås,det gör vi nästa gång igen.
 
 
Så då säger jag hej då från Spanien för den här gången.
Hade väldigt gärna varit kvar ett tag till faktiskt ,så skönt här nere.
 
 
Härligt att ha en sådan lång ledighet som vi/ jag har i år D har en vecka kortare.
 
Nu går tvättmaskinen varm ,ja jag tvättar ju i vår lägenhet därnere förstås också men det är alltid lite tvätt och annat man behöver fixa till när man kommer hem.Bla kolla in posten ska åka en sväng till kliniken och se över det där med posten där också.
 
Nu är en maskin klar igen, ha en fin söndag så ses vi snart!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela