ladymelange.blogg.se

Välkommen!

GLAD MIDSOMMAR

Publicerad 2018-06-22 05:21:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej kära ni!
 
 
 
 
Ja vädergudarna är inte med Sverige denna midsommarafton verkar det som ,men,men hos oss verkar det bli riktigt finfint väder trots allt!
 
 
Igår kom det en liten regnskur men efter det så kom solen fram och himlen blev blå igen,underbart.
 
 
 
Men utifall att det kommer regn i morgon så satte vi upp vår"paviljong " som blir lite skydd om det kommer en skur.
Vår midsommarafton är rätt så noga inplanerad först champagnefrukost hos syster Malin sedan lunchen hos oss med femkamp och lekar.Sedan traditionellt firande med midsommarstång och dans på ängen nedanför andra systerns hus.
Där kommer vi att vara på kvällen också.
 
 
Jag pyntade och gjorde fint i vårt hus.
 
 
Dessa små vaser med tillhörande fat  köpte jag i en inredningsaffär i Göteborg.
 
 
Orkidén som jag har vårdat efter min mamma får alltid följa med hit varje sommar,känns som att min mamma får vara med oss här då.
 
 
 
Älskar det här stället.
 
 
I går kom kom ungdomarna till oss och det blev skaldjursfrossa med färska räkor.glömde av att fota.
 
Nu tidig midsommaraftom alla andra sover i huset,men jag kikar in här till er och vill önska er alla en riktigt fin helg.
 
 
 
Ses senare!
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-06-22 09:00:25

Ha en trevlig Midsommar!

Postat av: Nelly

Publicerad 2018-06-22 09:11:15

Glad midsommar 🌼🇸🇪🎂🍷

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-06-25 10:16:37

Trevlig Midsommar till er också Nelly och Åsa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela