ladymelange.blogg.se

Välkommen!

I vårt kära Dragskärshus

Publicerad 2018-06-01 20:28:45 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                Hej på er !
 
 
Ja ni får ursäkta mig igen det är så mycket på mitt jobb just nu,så det har varit superlånga arbetsdagar hela veckan som gått! Inte funnits varken tid eler ork för att skriva något inlägg tyvärr.
Jag har börjat ca 7:30 och varit hemma vid ca 20:00 tidigast! : )
Men det är inte alls synd om mig jag har ett underbart jobb och får styra mina tider själv det är en stor förmån,absolut så är det och sedan var vi  ju i Spanien i ett par veckor och det påverkar ju också tidboken som blir väldigt komprimerad vid den här tiden på året även om man inte är ledig något alls!
Många som inte går på fotvård under andra delar av året kommer ju nu när det är sandalväder.
 
Hur som haver igår kväll efter avslutat arbete  körde mannen och jag ner till vårt älskade Dragskär.,hoppas att detta fina väder håler i sig i allafall över midsommar så vi slipper dunjackorna då : )
 
Här kommer lite bilder från vår dag idag.
 
 
Min storasyster M har mycket gröna fingrar,den här rosen är så vacker från hennes trädgård,den doftar helt fantastiskt också.
Fick några att sätta i en vas hos oss.
 
 
Planterade en del blev olika sorters Tagetes (som inte Hjortarna och Rådjuren äter upp : ) 
 
När vi var i Hälsingland i höstas tog syster M hem lite fröer från Tagetes där och nu är det såå fina i full blom och hon delade med sig till mig också!
 
Så nu är det lite Hälsinglands influencer här i Dragskär också,toppen,toppen.
 
 
 
Vi fixar och donar här i ett underbart sommarväder i morgon ska vi bada i havet.
 
 
 
 
Här syns den härliga dagbädden från Ellos som vi har i Spanien också så himla skön att ligga i.
 
 
 
 
 
Mycket på g här lite nya däck på en av våra cyklar behövs också : )
 
 
 
Nu kväller och D har varit och hämtat ris och grejer från lillasysters hus också ska till återbruket i morgon bitti.
 
 
I kväll ska vi nog spela lite kort och ha det bra min älskade man och jag.
 
Ha en fin fredagskväll nu alla !
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2018-06-01 22:17:29

Vackra bilder .

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-06-01 23:20:15

Tack Nelly!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela