ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lördag träff med goda vänner

Publicerad 2018-06-30 21:57:56 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                  Hej på er!
 
 
 
 
 
 
Det obligatoriska morgondoppet med en skön simtur ,kollar in vattentempen med min fina anka : ) 28 grader idag också.
 
 
Det smakar så mycket godare med frukost efter ett bad.
 
 
Lunchvy
 
 
 
Gårdagens lunch soppa för mig
 
Småfiskar till D : )
 
 
I affären idag superfärskpressad juice vi gjorde oss en flaska .kostar som synes 29 euro såå gott ,kanske ngt för Ica Maxi att ta efter.
 
 
Dagens lunch
 
 
Idag blev det en stor fisk för D
Servitören kom dock fram till bordet och fileáde  den.
 
 
Idag träff med dessa gulliga vänner från Västerås.
 
 
Snygg dessert som enligt S också smakade supergott.
 
 
Mycket matbilder blev det,nu kollar vi in fotboll och chillar här i huset.
 
 
 
 
 
Ha en trevlig kväll 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela