ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Ledig men vaknar tidigt ändå

Publicerad 2018-03-23 07:04:33 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej alla !
 
 
 
Vaknade tidigt här i Mölndal hos lilla familjen, vi är här och ska träffa den nya familjemedlemmen för första gången.
 
Pappan i huset har åkt iväg till arbetet och de andra sover sött ännu så jag passar på att blogga lite.
 
 
 
 
I söndags lagade vi den här italienska rätten,Italienska kalvfärsbullar i tomatsås.
Alltså det var supergott.Hittade rceptet på en annan blogg.Om ni går in på House of  Philia Viva Italy så hittar ni receptet.
Vi provsmakade lite sedan så får grytan vara i frysen till vi skall fira påsken i Oskarshamn.
Så skönt att förbereda en del mat tycker jag när man ska umgås och vara tillsammans så inte all tid går åt till att stå i köket.
Nu hoppar jag nog in i duschen här snart och sedan ska jag gosa med mina älskade barnbarn hela långa helgen.
 
 
 
Ha en fin fredag alla ni!
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela