ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kvällsprommis

Publicerad 2018-05-03 07:10:38 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                             Hej alla!
 
Igår landade vi hemma vid 20:00 efter dagens jobb.
Kände att vi måste komma ut och få lite luft,gick vår runda i ett lite kallt men vackert landskap.
 
 
 
 
Gick förbi en trädgård med dessa fina blommor vet ej vilket men så fina!
 
 
 
 
Nu jobba igen sedan hem och packa och förbereda inför Ingrids 90-årsfest på lördag!
 
 
 
Ha en fin dag!
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-05-03 17:37:41

Åh! blommar Magnoliorna hos er redan? så vackra! mina är bara i knopp stadiet än.

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-05-03 20:46:02

Ja jag fick veta att det är Magnolia så vackra!
De blommar nog snart hos er också !
Det ska ju bli supervarmt även i Hälsingland i helgen! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela