ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Mors dag

Publicerad 2018-05-27 20:37:02 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                 Hej på er!
 
 
Vilken underbar helg vi har haft!
 
 
 
 
Igår när vi jobbat färdigt i vår trädgård blev det sill och potatis,såå gott !
 
 
Jordgubbar efter det.
 
 
Provade lokal öl
 
 
Fick den här söta buketten av mannen min i fredags.
 
 
Spelade bra musik i vårt nya snygga och smidiga Sonos ljudsystem.
 
 
 
Så härligt med alla blommor i våra land.
 
 
Satt ute i sostolen när det ringde på dörren ett blombud kom med en härlig morsdagsbukett från sonen med familj.
Blev så jätteglad inte minst för de fina orden på kortet som följde med!
 
 
 
Häckklippning också idag.
 
 
 
 
Nu ska vi kolla in Mammagalan.
 
 
Ha en fin kväll 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela