ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår terass tar form

Publicerad 2018-05-16 21:50:14 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej alla vänner!
 
 
Här fixar vi vår terass och håller på!
Solen skiner det blåser lite ibland,vi tar det lugnt och har det bra.
 
 
 
I vårt fina La cala så mysigt.
 
 
Tog ett glas Sangria på ett ställe 
 
 
Lite visdomsord på vägen
 
 
Handlade så fina blommor på marknaden idag
 
 
 
Sorry dublettfoto
 
 
 
 
 
Det börjar att ta form på vår terass
 
 
Vårt matbord ute
 
Jomensåatt...här trivs vi rätt så bra!
 
 
D håller just nu på att fixa ihop grillen och i morgon kommer Ikea och ska sätta ihop vårt utekök,nice ,nice!
Sedan kommwr två av våra döttrar hit till oss i morgon och den andra på fredag!
Då blir det livat vill jag lova,härligt ,härligt!
 
 
Nu var det något problem med montaget av grillen men D klarar det mesta!
 
 
Ha en trevlig fortsatt lillördag nu!
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela