ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Helg i Stockholm

Publicerad 2018-11-03 08:24:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Hej på er!
 
 
Igår åkte vi till Stockholm för att bla träffa våra flickor som bor här alla tre.
Jag var också ute efter vinterkängor och ett par snyggare boots .
Hittade båda på NK,visar dem i ett senare inlägg.
 
 
Jag innan avfärd från Västerås
 
 
Den här gången lyxade vi till det på Grand Hotel.
 
 
Älskar den fina miljön här blomsteruppsättningarna ,möblerna taket med stukaturer och vackra lampor!
 
 
 
 
 
 
Vi tog en lunch i Cardierbaren innan vi gick ut på stan
 
Utsikt mot slottet
 
 
 
Gjorde som vi brukar delade en lunch ,alldeles tillräckligt : )
 
 
Tillbaka på rummet efter shoppingen,vilade en stund för sedan var det dags att gå på Stadsteatern för att se dramakomedin Shakespeare in love.
 
 
 
 
 
Ett riktigt kostymdrama
 
 
Tog en promenad tillbaka till hotellet efter teatern,då har vi fått en liten extra matta vid sängen som önskar oss en god natt och i morgon bitti God morgon : ))
 
 
Nu ska vi göra lite julklappsinköp för julklappsspelet som vi ska ha med våra barn.(Barnbarnen får förstås julklappar) men vi vuxna har slutat med det och istället köper vi bara en julklapp var och har ett roligt spel kring det när vi träffas.
 
Sedan blir det gemensam lunch med tjejerna och på eftermiddagen ska vi besöka spat här på hotellet.
 
 
Ha en fin lördag
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela