ladymelange.blogg.se

Välkommen!

AW

Publicerad 2018-10-27 21:30:26 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                            
 
 
 
                                                                       Hej alla!
 
 
Nu lördagskväll här och jag kikar in en snabbis.
Igår var vi på AW med fina vänner och dansade till Arvingarna på Publik här i Västerås.
 
 
 
 
En mycket trevlig kväll blev det!
 
 
 
Idag var vi på på det stora köpcentret i stan och jag köpte en ny vinterkappa som jag är väldigt nöjd med visar den i ett senare inlägg.
Plus en klänning på HM och lite underkläder och strumpbyxor, ja sånt där som behövdes fyllas på.
Hade ett tillgodokvitto som jag har haft i över ett år i plånboken,nu hittade jag ett par fina örhängen från danska Dyberg o Kern.
 
 
 
Nu ska jag kolla in Så mycket bättre.
 
 
 
Ha en fin kväll
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: %25252525252525252525252525C5sa

Publicerad 2018-10-28 10:50:56

Å vad roligt A W och att du är frisk! Kul att få se dina inköp sedan. Snöiga kramar!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2018-10-28 15:33:00

Tack ja det är så skönt att vara pigg igen!
Ska visa inköpen snart : )
Oj har ni mycket snö hos er?

Kram Carina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela