ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vi åkte till Hälsingland

Publicerad 2018-09-21 21:07:21 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej alla!
 
 
 
Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här men ja vad ska jag säga,det är som en startsträcka när man har varit ledig ett tag!
Jag fungerar i allafall så, det tar några dagar innan jag landat hemma igen.
Måste på något vis bara vara och så börjar ju jobbet igen på min fotvårdsklinik och det tar också ett tag innan jag landat där.
Den här helgen skulle D till sin mamma i Hälsingland och jag bestämde mig idag att jag hänger med.
Så nu är vi här hos min kära svärmor.
 
Men först idag så gick jag min runda,så skönt att komma ut direkt på morgonen.
 
 
Ska försöka att få bort några kilon som jag lagt på mig under sommaren,ska tänka på lite mer vad jag äter men det är så svårt när man tycker om god mat och vill unna sig.Ja,ja vi får se men intentionen är att få bort lite till jul : )
 
Hemma hos Ingrid ,vi kollar in Idol fredagsfinalen.
 
 
Ok,men iallafall så gjorde jag gjorde en äppelpaj som vi ska ha till kaffet i helgen : )
 
 
Nu ska jag fortsätta titta på Idol och börja att bädda iordning våra sängar här.
 
 
 
Ha en fin fredagskväll !
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela