ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Helgen är över

Publicerad 2019-04-22 20:10:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                           Hej!
 
 
 Hoppas att ni har haft en härlig helg ,det verkar som att det har varit toppenväder i hela Sverige
 Så underbart!
    
 
 
Lite av maten från påskafton hemma hos syster.
 
 
En påskhare på spisen : )
 
Påskdagen var vi på mässa i kyrkan Lilly sjunger i kören där.
Det var nästan fullsatt i kyrkan jag tog den här bilden efter mässan när alla gått ut.
Sedan var det utdelning av Påsklijor och ett stort godisregn från kyrktornet!
 
 
Vi tände ett ljus för dem som inte är med oss längre här på jorden.
 
 
På kvällen var vi hos andra systern och firade hennes födelsedag några dagar i förskott
 
 
Så fint i sommarrummet
 
 
 
Nu laddar vi för en jobbarvecka igen.
 
 
 
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela