ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Spanien igen

Publicerad 2019-12-07 18:49:55 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej på er!
 
 
Hoppas att ni inte stressar för mycket nu innan jul.
D fyller 60 år den 11/12 nu på onsdag,så vi tog flyget ner en sväng.
Passade bra att titta till lägenheten lite också.
Här var allt som vanligt och det känns verkligen toppen att komma hit!
 
 
 
Det lilla vita som ni ser uppe i bergen lite till höger är den lilla byn Mijjas Pueblo
 
 
 
 
Tröttnar aldrig på den här utsikten!
 
 
Jul på Arlanda
 
 
Tände ljus och mysade till det när vi såg på Idolfinalen
 
 
 
Kollade in vädret när vi vaknade idag på morgonen inte dumt ,inte dumt alls!
 
 
Gick längs med stranden idag på em,tog ett stopp vid en restaurang vid havet.
 
 
När vi kom hem igen så tände jag det andra ljuset för i morgon är det andra advent.
När andra ljuset brinner står julens dörr på glänt och alla människor glädjas att fira få advent : )
 
 
Så läckert med bladen kvar på clementinerna ,eller hur?
 
 
Ha en fin lördagskväll nu alla ni!
Tack för att ni tittar in här!
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela