ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Födelsedagsfirande i Mölndal

Publicerad 2019-01-28 10:41:05 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej!
 
I torsdags em tog vi tåget till Göteborg D och jag.
Det var dubbelt firande av våra fina barnbarn Liv och Holger.
Liv fyller 22/1 och Holger 1/2 så det är bara en vecka (och två år) mellan dem.
Så mysigt att umgås nästan hela släkten var där,Kristin och Simon kunde tyvärr inte komma dit eftersom de håller på för fullt med att inreda och fixa iordning sin nyinköpta lägenhet.Badrummet ska göras om helt och alla ytor målas ,elen ska dras om ja det är jättemycket jobb för dem och framförallt många beslut att ta som kan vara svårt ibland!
Min syster Malin tog sig också dit och körde tvärs över Sverige för att fira och vara tillsammans.
 
 
Födelsedagståget 
 
 
 
Mycket vackra blommor
 
 
Anna är helt suverän på att laga mat ! Det var en köttgryta och en vegansk variant med en massa olika till behör. Så gott!
 
 
Kakbuffén efter maten
 
 
Allt hembakat utom den fina tårtan som var beställd från Sockermaja.
Alltså så läcker och så god!
 
 
Det sjöngs och hurrades och öppnades mängder av paket.
 
 
Livs nya Kanindockhus beundrades och inspekterades av alla.
 
Inte riktigt klart ännu mattor och gardiner ska dit också.
 
 
Hela kaninfamiljen samlad.
Allt är från danska Maileg.
 
 
 
 
 
Vi är nu hemma igen i Västerås,jag är ledig idag snön yr utanför fönstret och jag tvättar och fixar lite.
 
 
 
Ha en bra måndag!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela