ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Semestern fortsätter

Publicerad 2019-07-15 14:53:55 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                    Hej alla!
 
 
 
 
Här kommer lite av vad jag gör härnere under ledigheten.
 
 
Bakar en paj
 
 
Gör en pizza.
 
 
Köpte suupergod Italiensk glass på Maxi finns i många olika smaker.
 
Grillkväll lite då och då.
Utsikt från syster och svågers hus!
 
 
De håller på att fixa en större terass ut mot havet det kommer att bli jättefint.
 
 
När solen gick ner så gick vi in och spelade yatzy.
Nu måndag och jag har åkt på en förkylning lite hosta och kraxig röst men ingen feber som tur är.
Ikväll ska jag följa med systrar och svågrar till Seglarhyllan på lite skojigheter.
 
 
Ha en bra måndag!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela