ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tjejkväll

Publicerad 2019-07-13 14:43:59 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej på er!
 
 
Ja här rullar semestern på och jag har fullt upp med allt möjligt kul!
I torsdags kväll var vi på Lilla torget inne i stan och lyssnade på Timo Räisenän som tolkade Ted Gärdestads musik.
Så mycket folk ,kul att det ordnas lite sånt i vår lilla stad.Jag glömde att fota har varit dålig på det sista dagarna ska bättra mig,lovar! : )
 
 
Jag på väg
 
Igår hade jag tjejfest här hos mig,fotade inte mycket under kvällen,men vi hade såå roligt att jag helt enkelt glömde det.Vi började som sig bör med bubbel och jordgubbar, spelade trädgårdsyatzy,slängde ringar och kastade pil.
Hade beställt laxplanka från Maxi gott,gott.
 
 
Kaffe och mina bärbakelser.
 
 
 
Vi tog maten inne för att regnet hängde i luften och sedan regnade det en hel del under kvällen,mycket välbehövligt det är supertorrt här!
 
 
Idag åkte jag en sväng in till Ica Maxi och fick se den här godingen som jag läst om men inte provat.
Italiensk glass, finns många olika soreter men jag köpte den här Limone varianten.
Vi får gäster nästa helg då ska vi provsmaka den tänkte jag.
 
 
Nu fika hos syster 
 
Ha en härlig sommarlördag nu alla!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela