ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Utflykt i skogen till Djupehorva

Publicerad 2019-07-10 22:13:59 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej på er alla!
 
Igår gick vi ut i skogen här i Dragskär till ett gammalt ödetorp som byggdes runt 1700-talet.
 
 
 
Vi vandrade längs med Virån, så vackert!
 
 
 
 
Vi hade med fika och när vi skulle sätta oss var Mats snäll och och gick och trampade ner gräset för att jag skulle slippa att få fästingar på mig! : ) Jag hatar fästingar och D och jag har vaccinerat oss men jag vill inte ha dem på mig.Man kan ju få borelia (det kan man ju inte vaccineras mot)
Undrar verkligen vad de djuren fyller för funktion.
 
Nu är vi hos andra systern och jag kikar in här.
Idag var vi också på Figeholms marknad,alltid trevligt brukar vara den här tiden i juli.
 
 
Ha en bra kväll!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela