ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Glad midsommar!

Publicerad 2019-06-23 19:13:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej på er!
 
 
Hoppas att ni har haft en fin midsommarhelg!
Vi har haft det så härligt med släkt och barn.
Det är som vanligt svårt med nätet hos oss så nu är jag hos storasyster och kikar in till er för ett (mycket sent) midsommarinlägg : )
 
 
Vi började med att hämta båten som sedan skulle putsas innan sjösättningen.
 
 
Jag bakade en Pinnochiotårta
 
 
 
 
 
   Tog en båttur förstås                 
 
 
     
 
Vi lekte lekar och testade luftgevärsskytte
 
 
 
 
  Naturligtvis har vi ätit mycket god mat
 
 
Den obligatoriska champagnefrukosten på systers altan
 
 
 
 
 
Så mycket skratt och tokigheter
 
.
 
 
 
Vi grillade 
 
 
 
Dansade och sjöng!
 
 
Tog ett kvällsdopp i det blå
 
 
 
 
Beundrade utsikten ,en så fin kväll
 
 
 
Idag söndag blev det hemgjord pizza innan barnen åkte till Stockholm igen
 
Nu ska vi ta det lugnt här D och jag.
 
Bara vara några dagar ,ja det finns ju alltid lite att pyssla med i ett hus men inget superakut precis så nu ska vi ha semester .
 
Ha en fin avslutning på helgen !
 
 
KRAM
 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela