ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Härlig lördag

Publicerad 2019-06-16 08:34:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej på er!
 
 
Idag började vi dagen med trädgårdsarbete phu så varmt det var!
Eftersom vi varit borta nästan tre veckor så var det en del att göra i landen,rensa ,klippa häcken ja det tar sin tid även om det inte är en stor trädgård .
Vi är också rätt så petiga med hur det ska vara så,det tar sin tid : )
 
Var bjudna på grillning hos goda vänner,mysigt ,mysigt.
 
 
Blev både ett och två dopp i deras fina pool,så härligt ca 27 grader.
 
De lyxade också till det och bjöd oss på rysk kaviar!
 
 
Till förrätt pizza på grillen så jättegott.
Sedan fick vi grillspett med kyckling och massor av fräscha grönsaker.
 
 
Så fint poolområde
 
 
 
 
Invigning av deras nya grill
 
 
 
Silverpäron ,kanske ett träd för oss nu när vi tagit bort den alltför storvuxna Tujan på vår tomt.
 
 
Desserten,mums,grillad Ananas,rostade pistagenötter,kokosflingor samt lite hallongrädde därtill .
 
Nu söndag morgon och vi ska göra en del ärenden bla kolla in en ny grind till vår baksida.
Lägga salt mellan plattorna för att inte ogräset ska växa där och så ska vi väl vila oss lite också : )
 
 
Ha en bra dag!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela