ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Nu är det bara vi

Publicerad 2019-06-03 20:27:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                         Hej på er alla!
 
Nu är det bara Danne och jag kvar här nere, vi har idag bara solat vid poolen och fixat lunch och haft det allmänt bra.
 
 
Vår fina trädgård,så mycket fina blommor har vi överallt!
 
Sista kvällen Maja var med oss grillade vi både lamm,nötkött korvar och majs och till det sallad.
 
 
 
 
 
 
 
Idag var det alldeles stilla vid vår pool så skönt ,ca 24 grader i vattnet ,jag bara älskart !
Vi har inte en uppvärmd pool så det blir varmare och varmare allteftersom sommaren fortskrider framåt : )
 
 
Måste bara visa er mina nya silversandaletter inköpta i favvoskoaffären i Fuengirola i fredags!
Hade tänkt precis något i denna stilen,och det hittar jag där.
Lite klack dock ej för hög silver och lite glitter o glamour perfekt!
 
Så snygga ,ja... tycker jag då!
Lika bra till klänning eller byxor i sommar.
 
Nu ska vi kolla in en ny Netflix serie som vi fått tips om av Maja ...får se om vi klarar av tekniken härnere! : )
 
Ha en fin kväll !
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela