ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sista dagen för den här gången

Publicerad 2019-06-08 23:09:23 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                            Hej alla!
 
 
Idag har vi packat och fixat nästan hela dagen igårkväll träffade vi goda vänner härnere.
 
Men i torsdags var vi en sväng till Marbella det finns så mycket kul shopping där om man nu vill shoppa.
Hade väl tänkt att vi denna vistelse skulle ta oss in till Malaga som är en mer "riktig" stad om ni förstår men det blev inte av så det får bli nästa gång.
Vi har ju varit här i nästan tre veckor nu inte klokt vad tiden går fort!
 
 
Inne på stora varuhuset  blev faktiskt riktigt badsugen : )
 
 
 
Lunch på en restaurang i Marbella
 
Inne på El Cortes Ingles inredningsavdelning,alltså kan vara där såå länge finns så mycket fint av olika slag.
 
 
 
 
 
Där finns massor av sk "fina dyra"märken men också en hel del annat som inte alla är lika dyrt!
 
 
 
 
På kvällen njöt vi av fin underhållning från Solliden på Skansen och traditionsenligt nationaldagsfirande firande med kungafamiljen.
 
 
I går fredag träff med vänner inne i La Cala.
 
 
 
Tog in lite blandat och delade på det.
 
 
Idag tidig morgon på vår terass solen går upp,
 
 
När vi packat klart för idag åkte vi ner och fick se det här fina ekipaget.
 
 
 
Vi tog en tur
 
Nu ska vi upp i natt (jobbiga flygtider med Ryan air) men väldigt skönt att komma hem till Västerås direkt!
 
 
 
Ses i Sverige i morgon söndag!
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela