ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Torsdag

Publicerad 2019-06-27 19:37:36 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                             Hej på er!
 
Idag torsdag har vi fixat i vår trädgård här hela långa dagen.
Vi vill ju att det ska vara lite extra fint till vårt barnbarns namngivning som ska vara här hos oss snart.
 
 
 
 
 
 
Tidigare i veckan drog vi ner en tur till Kalmar för att köpa lite nya solstolar på Mio som är favoriter.Det blev även ett besök på Ikea ,på hemvägen körde vi in i Mönsterås och köpte jordgubbar med oss hem.
 
 
Så mycket blommor överallt nu.
 
Igår kväll lyssnade vi på Stina Wollters sommarprat om hennes möte med en 8-årig flicka som skulle dö i cancer....så mycket kärlek och så mycket att tänka på om ni inte hörde det så lyssna verkligen ett annorlunda möte mellan två människor på jorden..
 
Nu sitter jag hos syster och kikar in här D är hos andra systern och ska montera en byrå som vi köpte på Ikea till dem.
 
En sån härlig sommarkväll..
 
 
Kram från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela