ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hinner inte riktigt med

Publicerad 2019-05-14 08:30:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                           Hej på er kära ni!
 
 
Ja det går i ett den här tiden för min del!
Vi har nu varit två helger i rad i Dragskär och städat och tagit ut alla utemöbler samt putsat fönster i både det" stora" huset och gäststugan : )
Vi sjösatte också vår lilla båt när vi ändå var igång,den andra tar vi senare i sommar.
Sedan har vi (Danne) också rensat hängrännor och putsat och fejjat så in i norden.
Vi avslutade lördagen i Oskarshamn med en superrolig 80-talsfest på ett danställe där jag och min syster hade såå mycket roligt på den tiden.
I söndags firade jag min födelsedag innan vi åkte hemåt Västerås igen.
 
 
Födelsedagsblommor från mannen min.
 
 
Lilla roddbåten i havet
 
 
Så söt liten blombukett från systers trädgård som jag fick av lilla Signe.
Fraktade hem den och nu står den så fint på mitt jobb.
Tidigt i går morse besiktigade jag min bil,inga problem den här gången heller så skönt!
Den här veckan är så fullbokad och till helgen bär det av på annat håll : )
 
Ha en fin tisdag nu alla ni så hörs vi snart igen!
 
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela