ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vårhelg i Stockholm med alla våra barn och barnbarn

Publicerad 2019-05-19 18:00:37 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                           Hej på er!
 
Den här helgen har vi verkligen umgåtts med våra barn och barnbarn så jättetrevligt har vi haft det!
Vi testade ett nytt hotell som heter Hotel Riddargatan det passade så bra att bo där så centralt och Kristins och Simons lägenhet ligger just på Riddargatan.
Tanken var att vi skulle besöka Junibacken mn där kom man inte in med barnvagn så då blev det lite svårt med lilla Holger.
Vi hade en svit på hotellet och Andreas och Anna med barnen ett angränsande rum med genomgångsdörr mellan oss. Det var perfekt vi umgicks och "hängde " som ungdomarna säger i "vårt " vardagsrum hade tom en lite balkong där!
 
 
 
 
 
 
Huset mittemot,så läckert!
 
 
 
Blev som alltid ett besök på Svenskt Tenn
 
 
 
På lördag förmiddag dukades det upp för brunch hos Kristin och Simon.
 
 
Det blommade ordentligt utanför fönstret
 
 
De har renoverat lägenheten så supersnyggt
 
 
Det är högt i tak och stuckaturer och breda golvlister precis så som det ska vara i en lägenhet i ett hus från sekelskiftet.
 
 
 
 
Kakelugnen glömde jag fota.
 
 
 
Lite Thailänskt på kvällskvisten
 
 
 
 
Nu hemma igen och imorgon väntar jobbet.
 
Ha en fin söndagskväll nu alla ni!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela