ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Jonathan Adler i samarbete men HM -home

Publicerad 2019-11-24 18:34:13 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej på er!
 
 
 
 
 
 
 
I förra veckan släpptes Hm,s samarbete med New york designern Jonathan Adler
Jättemycket roligt och fint.
Varorna tog slut på några timmar ,kan tänka mig att det kommer attt finnas ettt samlarvärde så småningom.
Det här lilla hänget klickade jag hem bla.
På andra sidan är det en man : )
Passade bra på gästtoan tyckte jag!
 
 
 
Doftljus 
 
 
 
4 pack små söta doftljus
 
 
I eftermiddag var det dags för julskyltning i Västerås
 
 
 
Isbjörn i fönstret men ingen snö här ännu : )
 
 
Nu ska jag ta det lugnt,vi har lagat en hel del mat och fryst in som vi ska ha med oss till jul.
Plus att vi har satt upp adventsbelysningen både ute och inne.
 
 
Ha en trevlig söndagskväll!
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela