ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lilllördag

Publicerad 2019-11-06 20:10:28 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Hej på er!
 
 
Ja nu har jag gjort min arbetsvecka ,så härligt att ta helg nu!
Jag vet att det är lyxigt men jag har arbetat otroligt mycket hela livet och nu när jag kan så vill jag vara ledig så mycket jag vill.
Har haft fina möten med kunder den här veckan och då är det så mysigt att avsluta arbetsveckan med att bara känna att nu gör jag vad jag känner för tills måndag då det är jobb igen.
Jag älskar verkligen mitt jobb ,men det är viktigt att få en balans mellan arbete och fritid tycker jag.
Mannen och jag började titta på en serie som heter Exit efter ett tips  igår kväll,så hemsk och gräslig egentligen ,men samtidigt intressant hur kanske vissa lever sina liv.
Så tydligt att pengar inte har någon som helst betydelse för ett lyckligt och bra liv.
Den här serien är riktigt dekadent se den inte om ni är känsliga ,(jag höll för ögonen rätt så många gånger)
 
Men nu ikväll från vårt vardagsrum 
 
 
Köpte fina liljor från Lidl och lite levande ljus på det så är det lilllördagsfeeling på Diskusgatan.
 
 
Ha en fin kväll
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela