ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Födelsedagsfirande i dagarna tre

Publicerad 2019-10-22 19:53:35 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
                                                            Hej på er!
 
 
Här har vi firat min Andreas födelsedag,vi började i Stockholm och där blev det surpricefest med många studiekompisar sedan universitetstiden.
Danne och jag bodde på samma hotell med connecting door så vi var barnvakt till våra gulliga barnbarn Liv och Holger när de yngre var ute och roade sig i  huvudstaden.
 
 
 
 
 
På söndagen åkte vi till Västerås och Steam hotell för att fortsätta firandet.
 
 
Mälaren,lite disigt men vackert ändå
 
 
 
Födesedagsbarnet och Anna
 
 
 
En suddig bild på Maja och Kristin mitt i alltihopa men jag ser kärlek och det gör mig så glad!
Det blev middag och därefter shuffleboard,så roligt!
 
 
Danne och Lisa
 
 
 
Såå himla roligt att träffas hela vår stora familj och Danne och jag är så glada och tacksamma att våra barn trivs så bra tillsammans!
Det är ju absolut inte självklart när de är bonussyskon.
Tänk att min lilla pojk fyller 40 år, alltså inte klokt vad tiden går,älskade Andreas du är så ödmjuk ,klok och fantastiskt snäll och en underbar pappa ingen kan vara stoltare än jag att ha dig som son!!
Så roligt att få fira dig,tanken var att jag skulle följa med till Göteborg (hade köpt tågbiljett) men tyvärr är jag inte ok i mitt knä : (Pratade med en sköterska idag och hon sade att det var en skada på miniskeln dock inte så stor men tydligen tillräckligt för att jag ska gå och halta och varje steg jag tar känns rikigt ont faktiskt!
Läkaren ska ringa mig i morgon så vi får se hur det blir : (
 
D är just nu och spelar tennis och jag relaxar här hemma.
 
I morgon onsdag redan ,my good vad tiden går snabbt!
 
 
Ha en bra kväll nu alla !
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela