ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Ledig fredag

Publicerad 2019-10-11 18:24:42 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                             Hej!
 
 
Hoppas att ni har en skön fredagsfeeling denna oktoberfredag!
Jag är ledig som jag brukar.har bakat en del (måsta ju baka till mina kunder)
Jag äter inte alls så ofta kakor själv(då skulle jag rulla fram) : )
Men som ni vet så tycker jag det är såå roligt ,när det är Hela Sverige bakar på Tv sitter jag klistrad alltså,de är jätteduktiga och jag skulle aldrig kunna prestera som de gör under en sådan tidspress som det är i det programmet!
Idag blev det Syltkakor,favoriten Brysselkex och kolakakor.
 
 
Om ni undrar hur det gick med mitt onda knä så vet jag inte riktigt ännu vad det är men jag ska på magnetröntgen på torsdag så får vi se hur det blir.
Har fortfarande ont och det är så jobbigt för jag hade ju kommit igång att träna så bra ,men nu kan jag inte alls träna så som det var tänkt.
 
Ikväll fredag blir det hemgjord pizza på menyn här hemma.
 
 
 
Danne kom hem efter jobbet med en så fin bukett blommor, I love you my darling!
 
 
Nu fredagsmys här i huset.
 
Ha en fin kväll nu alla ni!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela