ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Ledig tisdag

Publicerad 2019-10-01 11:53:41 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej!
 
 
Åh idag är det så där härligt krispigt soligt väder som det bara kan vara på hösten!
Har tagit en prommis och sedan ska jag möta upp Lisa bla som fyller år idag.
Har bäddat rent och tvättat en hel del och pysslat med lite av varje här hemma under förmiddagen.
 
 
Köpte Hortensia på torget i lördags som ska få torka tänkte jag,så dekorativa.
Tänk att det är inne igen med torkade blommor allt kommer verkligen igen eller hur?
Kommer ihåg i huset i Ohamn hade jag mängder av torkade blommor över den öppna spisen som var byggd som en kakelugn,det var på 80-90 talet
 
Men nu får det nog räcka med någon Hortensia här och var tror jag : )
 
 
Nu ska jag snart iväg på födelsedagslunch.
 
 
Ha en fin dag! 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela