ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Västerås Domkyrka

Publicerad 2019-10-02 07:05:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej!
 
i går kväll var Susanne och jag på en välgörenhetskonsert i Domkyrkan.
Så mycket folk, absolut fullsatt i hela kyrkan,vi var inte snabba nog när vi bokade biljetterna så tyvärr satt vi med skymd sikt och mellansnacket av artisterna hördes dåligt på vår sida av någon anledning.
Men sången var toppen och både Shirley Clamp och Anders Ekborg imponerade.
Bäst var deras duett i slutet något italienskt,det språket är bara så mäktigt.
Artisterna uppträdde gratis och även pengarna för alla sålda biljetter gick till Stadsmissionen i Västerås,det blev 165000 tusen kronor,helt fantastiskt.
 
 
Vi såg dem på en bildskärm
 
 
 
Så vacker kyrka,här var faktiskt min svåger Mats morfar domprost på 50-60 talet.Kanske tom från 40-talet.
 
 
Nu onsdag och jag har kunder hela dagen,den första vid åtta.
 
 
Ha en bra dag nu alla!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela