ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kulturnatt

Publicerad 2019-09-15 08:37:50 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej på er alla!
 
Hoppas att ni har haft en fin helg så här långt.
Nu söndag morgon och jag kikar in här innan D vaknar.
Igår var det soligt och jätteskönt väder men det blev ett ordentligt väderomslag under natten.
Regn och blåst så idag håller vi oss nog inne.
Västerås firade kulturnatt igår och vi sammanstrålade med goda vänner ner på stan.
Så mycket folk ute så det var tur att vi hade bokat bord,testade en för oss ny restaurang Bistro Gränden.
Det var verkligen jättegod mat men vi fick vänta länge innan maten kom in.De var så fullsatt så personalen hade det rätt så stressigt förstår jag.
 
 
Planterade nytt på trappan ,hittade en jättefin gjutjärnsurna.
 
 
 
Jag innan utgång,"skinnbyxor" HM ,blus HM
 
 
Runt slottet var det som det brukar medeltidstema
 
 
 
Stadshustornet
 
 
Fina vänner
 
 
Vi avslutade kvällen med att lyssna och dansade lite till ett band .
Så himla trevlig kväll ,lite trött idag faktiskt men det var det värt : )
 
Ha en fortsatt bra helg!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela