ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Adventsfint

Publicerad 2020-11-21 19:33:41 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag på em började vi att pynta inför advent här hemma.
Hur känner ni nu inför julen?
Visst är det begränsningar och vi måste hålla ut och tänka att det blir bättre eller hur?
Vilket konstigt år det har varit 2020 
 
 
Rumsgranen har fått belysning och pynt
 
 
 
Den här är en favorit.
 
 
Uppe i hallen 
 
Nu har vi bara uterummet kvar, så skönt att vi har gjort det här nu i helgen,vi har så mycket jobb i veckan som kommer så vi hinner inte då.
 
 
Efter det ska vi se på Drottningarna på svt play som vi missade i veckan.
 
 
Ha en fin kväll!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela