ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hej onsdag och torsdag

Publicerad 2017-11-30 07:32:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                              Hej alla!
 
Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag är så glad och lycklig just nu!
Likaså som jag kan vara lite låg av ingen anledning alls är jag nu så full av energi som aldrig det : )
Så bara att passa på att göra roliga saker eller hur?!
Jag har verkligen såå mycket att vara glad och tacksam för och det är jag också varje dag faktiskt tänker jag på det!
 
Igår jobbade jag förstås men det var en liten paus vid lunchtid så då drog jag till Erikslund vårt stora shoppingcenter här i Västerås.
Handlade bla till lilla älskade barnbarnet Liv som vi ska träffa i helgen!
Ska bli såå roligt att ses igen!
 
Ja så fick jag en trevlig julklapp av en gullig kund igen!
 
 
 
Belysning i vår blomlåda utanför köksfönstret mysigt ,mysigt!
 
 
I morgon em blir det tåget till Göteborg och Mölndal.
 
Ha en fin torsdag nu alla ni!
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25252525C5sa

Publicerad 2017-11-30 21:50:37

Så härligt att känna sig glad,njut på med lilla barnbarnet i helgen! <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela