ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Tillbaka igen

Publicerad 2019-05-23 22:16:33 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Hej kära ni!
Vilken underbar tid vi har framför oss nu, igår kväll var det 23 grader i Västerås så det var riktig sommar.
Vi åkte ner till vårt paradis här i La Cala Spanien i går kväll.
Nu har vi fyllt kylen och fixat med lite av varje idag,det är såå varmt ca 28 grader idag på em.
Jätteskönt ,vi väntar fina vänner från Oskarshamn hit i kväll/natt.
Ska bli så roligt att visa dem vårt boende och umgås och vara tillsammans en vecka härnere.
 
 
 
Vi var nere vid stranden en stund idag och kände på vattnet och stämningen ,my good ,sommarfeeling här, vattnet var ca 18 grader tippar jag.
 
 
Gick ut och plockade lite blommor ...
 
Just nu kollar mannen min på VM i hockey Sverige mot Finland väldigt spännande hör jag : )
 
I morgon fredag,härligt veckans bästa dag oavsett man har semester eller inte tycker jag!
 
Ha en skön kväll nu alla 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela