ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Höstplantering

Publicerad 2015-09-29 13:30:00 i Allmänt,

 
 
Idag har jag planterat lite nytt på trappan ,inget märkvärdigt alls,men det blev fint tycker jag.
 
 
 
 
Krukorna är gamla och ljuslyktan likaså.
Men jag flyttar och ändrar om och så blir det som nytt!
Det känns så för mig i alla fall och det är ju huvudsaken,billigt blir det också : ))
 
 
 
Buxbomsbollen fyndade jag på Lidl ! av alla ställen,den var jättefin och massor av nya ljusgröna blad.
Där kan man hitta mycket, jag brukar ju handla så fräscha grönsaker och frukt där,men denna gången blev det alltså en liten boll av Buxbom ; )
 
Hej på er 
Hoppas att ni har det bra här skiner solen och det är sådär härligt soligt och krispigt i luften som det bara kan vara den här tiden på året.
 
Nu ska jag börja att fundera på att packa så smått whoop ,whoop,härligt det ska bli att ta en liten höstresa nu snart.
Dock är packningen mitt stora trauma ilandsproblem jag vet men det är jobbigt jag har så otroligt svårt att bestämma vad jag ska ta med mig!.
Vikten ,vikten alltså nu fick vi bara ha 15 kg i incheckat bagage plus handbagage på 5 kg så lite var det då inte förut.
Men vi ringde och ökade på det kostade inte så mycket alls när man betällde det innan avresan.
 
Nu ska jag sätta igång här sedan iväg till jobbet igen har en del senare kunder idag.
 
 
Ha det nice
 
Kram 
 
Ses senare
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela