ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Valborgshelg och bröllopsdag

Publicerad 2016-04-29 09:29:54 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                             Hej vänner!
 
 
Ursäkta att jag inte uppdaterat på ett tag men det blir så ibland ,jag hinner och orkar inte helt enkelt.
Det är långa dagar på jobbet just nu och då blir det så,jag är trött när vi kommer hem runt 19 tiden varje kväll.
 
Men ,men var har hänt med våren hörni?
Skulle det kanske komma lite värme till helgen jag hoppas att det stämmer plus att det blir ännu varmare till nästa helg som är en långhelg med KristiHimmelfärdsdag och allt!
D och jag ska åka till Oskarshamn i dag för att förbereda inför nästa helg då våra barn kommer dit också.
Det ska bli såå himla roligt vi ska sjösätta vår båt och ha trevligt och känna (förhoppningsvis att sommaren 2016 är på G : )
Sedan så ska vi fira bröllopsdag i morgon D och jag!! 
Elva år har vi varit gifta nu och jag har älskat varje sekund av den tiden!
Vi åkte på bröllopsresa till Aruba som verkligen var helt fantastiskt,hotellet heter Bucuti Beach och ligger precis vid en strand med kritvit korallsand,en drörmesa verkligen.
 
 
 
 Vi gifte oss i Skerike kyrka här i Västerås.
Präst Ebbe Backe min nuvarande körkollega : )
 
 
 Romantic dinner på stranden,det ska man väl unna sig på sin bröllopsresa eller hur!
 
 
 Så fina härliga minnen!
 
 
Nu ska jag fortsätta att packa här vi var uppe med tuppen och handlade mat så det är redan fixat.
 
 
Ha en fin och bra fredag nu alla ni!
Tack för att ni kikar in här!
 
Ses senare 
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2016-04-29 09:53:16

Härligt med kärlek, fina ni är.
Hoppas helgen blir som önskat.

Svar: Tack snällaTherese! Ja den blev super!
ladymelange.blogg.se

Postat av: Åsa

Publicerad 2016-04-29 17:31:28

Å så fina ni är! Ha det så gott i helgen!

Svar: Ja tack Åsa ,vi ska ha det riktigt bra! Ha en trevlig helg du också!
ladymelange.blogg.se

Postat av: Nelly

Publicerad 2016-04-30 18:57:03

Grattis på eran bröllopsdag 💕

Svar: Tackar Nelly!!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela