ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sommarn fortsätter!

Publicerad 2014-07-27 10:46:00 i

Underbart sommarväder,eller hur?
Ja ,vilken  fantastisk sommar vi har.
Idag när vi vaknade var det lite molnigt och nu regnar det faktiskt.
Man vågar knappast säga det men jag tycker det är lite skönt!
Nu sitter vi hos syster och fixar lite räkningar,och jag passar på att blogga lite.
Det har ju inte varit högsta prio precis att fixa nätverket,vi har bara solat och badat.
Så som det ska vara på semestern med andra ord.
Igår läste jag lite nya tidningar,fick inspiration till både inredning och annat smått o gott.
Nu ska vi tvätta och inhandla diverse matvaror och annat som behövs.
Ha en fortsatt skön sommar !!
 
Kramar från mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela