ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Öppet hus

Publicerad 2014-10-01 21:38:59 i

Hej alla härliga läsare!
 
Här kommer lite pics från min kväll 
Var en sväng till kontoret innan jag skulle på öppet hus på ett spa här i Västerås
D jobbar mycket nu,skulle säga hej innan jag stack iväg !
 
 
 
 
 
 
Personliga tränare till er tjänst
 
En jätte-stor bastu
 
 
Mysigt behandlingsrum
 
Kallbadtunna 
 
 Gulliga Helen och Nina
 
Produkter från Moringa trädet,
 
 Är man intresserad av dessa produkter kan ni gå in på
www.drinklifein.com och www.teamroyallife.com
 
Heminredningsaffären Stures hade en mysig hörna i lokalerna kvällen till ära.
Pratade en stund och handlade en del av trevliga Sanna
 
Metallic snyggt!
 
Fina kuddar 
 
Ja ni vet ju att ljuslyktor kan man ju aldrig ha för många : )) 
Dessa två tycker jag var så fina och sedan en guldig tändsticksask
 
 
Det var min kväll det!
Får se om jag bokar någon personal trainer det skulle jag nog behöva för att komma igång : ))
 
 
Ha en fortsatt fin kväll 
 
Kram Carina
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Helene Ståhl

Publicerad 2014-10-01 22:08:53

Tack För ditt besök och så jätte trevligt att se dig!Det var full fart ikväll och du är jätte välkommen att boka en provträning med kollarna på gymmet eller en skön massagebehandling!
Mvh/
Helene

Svar: Tack Helene ! Det var jätte-trevligt att sel okalerna och er verksamhet.Jag hör av mig.
Carina
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela