ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Äntligen kom sommaren

Publicerad 2015-06-28 08:12:00 i Allmänt,

 
 
Tjingeling
 
Igår kväll var vi hos vänner och fick så mycket gott att äta och dricka!
Satt på deras uteplats och det var en underbar sommarkväll
Tog inga bilder för jag var lite "justerad"fick en ordentlig allergikänning.
Vi fick avsluta kvällen tidigare än beräknat
Så det blev att åka hem och lägga sig och bara hoppas att det är bättre nästa dag : (
 
 
 
Nu söndag morgon i vår trädgård
Lite snuvig ännu men jag har tagit medicin så det går nog över snart.
 
 
 
Vår gräsmatta så frodig och grön,det kan vi tacka Algomin för!
 
 
Nya citroner på Citronträdet! Vi måste nog plantera om det till hösten.
 
 
Vår framsida ett hav av blommor,vi har verkligen försökt att få bort all fri jord och nu har vi lyckats ,mycket lättare att hålla ogräs borta! Kolla in plattorna inte ett ogräs emellan dem ! Det kan vi tacka vägsaltet för : )
 
 
Ser ni Humlan..
 
 
 
De här blommorna satte jag vid köksfönstret i Maj de är lika fina ännu !
 
 
Nu efter detta bildregn ska jag gå upp och väcka D.
Det blir nog en frukost i solen nu på morgonen.
För snart ska vi åka till Stockholm och hjälpa K att städa och röja hennes vindsförråd.
Så det blir nog inte så mycket mer sol för oss idag : )
 
 
Ha en underbar söndag
 
See you later folks!
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela