ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Första jobbveckan

Publicerad 2016-08-12 17:15:34 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej vänner!
 
 
Hoppas att ni har det bra därute,här har min första jobbarvecka alldeles nyss klarats av!
Körde en mjukstart tvådagars vecka sedan helg igen,inte så dumt faktiskt : )
Härhemma har vi diverse projekt som alltid efter semestern.
Jag får så mycket inspiration när man börjar att fundera på vardagen igen,men det är ju faktiskt sommar fortfarande även om man känner att det är lite svalare på dagen och mörkret kommer fortare på kvällen.
 
Just nu är det projekt tavelvägg på övervånigen,projekt få bort myrstack under vår lilla syrenbuske på baksidan,förmodligen tar vi bort hela busken(den har aldrig varit speciellt fin faktiskt).
Samt klippa buxbomen på framsidan.
Joråsåatt det finns att göra här på Diskusgatan vill jag lova
 
 
 
 
Myrorna syns inte här men det var huur många som helst överallt!!
 
 
 
Jag har lärt mig att man kan ändra tavlors plats och förnya hemmet med lite kuddar och andra textilier så blir det som nytt.
Känns bra och inte kostar det så mycket heller : )
 
 
 
 
 
 
Dessa svenska kantareller hittade vi på torget idag ! I skogen får vi leta kantareller en annan dag : ))
 
Tänkte göra en god toast med stuvning och sedan blir det kräftor i uterummet till kvällningen.
 
 
 
Ha en trevlig kväll 
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela