ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kräftskiva bara vi två

Publicerad 2016-08-13 08:57:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                      Hej alla!
 
 
I går kväll myste vi till det och festade på kantarelltoast och därefter kräftor.
 
Nu är det dags för fredagsbuketten igen : )
 
 
 
 
 
Vårt gamla sideboard ihar fått flytta ut till uterummet,där det passade alldeles utmärkt!
 
 
 
 
 
Bra med recykling eller hur!
Den här gamla köpmansdisken(som det hette då) var i furu och inte i så bra skick vi sprutlackade om den när vi flyttade till vårt hus 2002.
Den har stått i vårt vardagsrum sedan dess men nu har vi köpt ett annat sideboard,så nu står den i uterummet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi avslutade kvällen med kortspel D och jag.
 
I morgon ska vi fortsätta jobbet i trädgården.
 
Ses senare
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela