ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Mera Gotland

Publicerad 2016-08-07 10:24:25 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej alla!
 
 
Ni tror väl att jag har slutat att blogga men det är verkligen SEMESTER jiust nu!
Andra dagen på Gotland gjorde vi en roadtripp över öjn.
 
 
Vi började med att åka ner till Fide Fajans som har så mycket fint.
 
 
 
Visar först ett armband som jag köpte i Borgholm för nästan ingenting så snyggt till jeans.
 
 
 
På väg
 
 
 
 
 
 
 
 
De ljusgröna muggarna köpte vi plus den vita skålen i förra bilden.
 
 
 
Efter en god lunch med saffranspannkaka med en specialsylt från Gotland som jag glömt bort namnet på , åkte vi vidare.
 
 
 
Till Rute bageriet
 
 
 
 
Så gott bröd och efter att vi badat åkte vi dit igen och delade på en stenugnsbakad pizza mums så gott det var!
 
 
 
 
Sedan en sväng till östra sidan av ön.
 
 
 
 
 
 Sedan till Blå Lagunen så härligt klart vatten att bada i
 
 
 
 
 
 
 
Vi badade till solen gick ned.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det söndag och vi är i Stockholm och har firat under gårdagskvällen och ska fira Kristin under denna dagen ännu mera !
 
Ha en fin dag 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela