ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Barhäng och en ny dag

Publicerad 2016-02-28 01:19:57 i Allmänt,

 
 
 
 
 
                                                          Hej på er vänner!
 
 
 
Kikar in en snabbis innan frukosten här.
Igårkväll tog vi en drink och kollade in lite runt omkring här på vårt hotell.
 
 
En tjej som sjöng och spelade (Ursäkta grusig ,suddig  bild)
 
 
 
 
När vi softat lite i baren så gick vi till vårt rum och sov så himla gott,man blir trött av sol och bad och att vara ute hela tiden! : )
 
Sängarna är bara helt otroligt sköna så mjuka och sköna har vi aldrig sovit i när vi varit i Thailand förut stort gilla på det!!
 
Nu idag söndag morgon vi laddar för ytterligare en fantastisk dag i detta paradiset.
 
See you later folks!
 
Kram
 
                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela